handmade by mallan

handmade cards by mallan

Julkort 2013 – rosa

Rosa är inte den färg jag brukar använda till julkort, jag tycker oftast mest om det traditionella röda eller bruna. Men det här mönstrade pappret är så himla snyggt. Det blev rosa och ljusblå kort och det mönstrade pappret med rundade hörn. Jag gjorde två varianter, en där jag målade de små vita prickarna med turkost glitterlim och en dr jag fyllde i de små vita prickarna med glossy accent.

Julkort 2013 - rosa kort med snöflingor o stickles

Julkort 2013 - rosa kort med snöflingor o stickles

Julkort 2013 - rosa kort med snöflingor o stickles

Julkort 2013 - blått kort med snöflingor o stickles

Kommentera

