handmade by mallan

handmade cards by mallan

Fyra tackkort

Jag fick en beställning på fyra tackkort som skulle vara så lika som möjligt. Korten skulle ges som tack till fröknar på en förskola, så jag ville göra glada färger.

Det blev prickiga papper i olika färger som jag köpt hos Make & Create. Jag satte bara fast dem i lite olika ordning.

20131031-150914.jpg

Tyvärr hann jag inte ta något riktigt foto, så det blev bara ett med mobilkameran.

På kortet stämplade jag en tjej som påminner om den treårig som skulle ge presenten och sedan stämplade jag ”tack”. Tjejen kommer från Kortmakaren och jag minns tyvärr inte om ”Tack” kommer därifrån också.

Ett svar till “Fyra tackkort

  1. Inola - Ingrid 6 november, 2013 kl. 23:05

    Underbara, färgsprakande kort – fint upplägg! Tusen tack för besöket i min blogg och för den gulliga kommentaren, det uppskattas verkligen 🙂

Kommentera

