handmade by mallan

handmade cards by mallan

Prickar

Oj, inte ett inlägg på hela sommaren… så är det lite med två småbarn. Tiden finns inte riktigt. När det dessutom varit en helt fantastisk sommar så har jag knappt varit inomhus. Nu börjar pysselsuget smyga sig på och jag kan spendera timmar på Pinterest och hitta saker jag vill göra.

Nu till ett av de många kort jag gjort de senaste dagarna.

Prickiga papper är något jag aldrig tröttnar på. Pysselbutiken i min stad hade utförsäljning på mängder av Panduros papper och jag kunde inte motstå.

Det blev ett turkost och svart grattiskort.

20130805-162251.jpg

Kommentera

