handmade by mallan

handmade cards by mallan

Avslutningskort

Min äldsta dotter slutade förskolan och hennes fröknar fick present med kort till. Jag gjorde en favorit i repris och använde stämpeln med sjöbod tillsammans med sandpapper.

De fyra korten blev i olika blå nyanser.

20130603-080535.jpg

20130603-080550.jpg

Ett svar till “Avslutningskort

  1. Inola 24 juni, 2013 kl. 13:57

    Vilka fina och somriga kort, fröknarna blir säkert superglada!

    Tack snälla du för att du följer min blogg, läser mina sporadiska inlägg och alltid har någon fin kommentar. Det betyder mycket för mig!

Kommentera

