handmade by mallan

handmade cards by mallan

Julkort 2011 – Wilma o Ludwig

Några julkort med Kortmakarens Wilma och Ludwig.


Grå kortbas av cardstock. Rundade hörn och sedan stämplade jag snöstjärnor med Versamark som jag sedan embossade med silvrigt pulver. Wilma stämplade jag i svart och färglade med både ProMarker och chalks.


Grå kortbas av cardstock. Rundade hörn och sedan stämplade jag snöstjärnor med Versamark som jag sedan embossade med silvrigt pulver. Ludwig stämplade jag i svart och färglade med chalks. På mössan och snöbollen samt snön runt honom använde jag snöpenna som man värmer. Då höjs det upp och blir ”snö”.

Kommentera

