handmade by mallan

handmade cards by mallan

Glittrande hav

Jag vet inte om mina mobilkort riktigt gör kortet rättvisa. Men ett grattiskort i blått och grått blev det.

20111116-152402.jpg

Med glittrande hav och sjöbod.

20111116-152411.jpg

Glittrande hav. Jag har ”baddat” nederdelen av kortet med min versamark dyna. Sedan har jag lagt på klar embossingpulver, ritat ”vågor” och skakat av överflödet. Sedan värmde jag med embossingfönen till det ”glittrande havet” syntes.

20111116-152419.jpg
En liten pärla med platt baksida får bli ett fönster på sjöboden.

2 svar till “Glittrande hav

  1. Therese 22 november, 2011 kl. 16:06

    Fint!
    Tack snälla för värmande ord inne hos mig!
    Kram

  2. Inola 10 december, 2011 kl. 09:29

    Vad fint du har gjort havet, man riktigt ser hur det glittrar! Tack snälla du för gulliga kommentarer i min blogg, de värmer!

Kommentera

