handmade by mallan

handmade cards by mallan

Kreativt kaos

Jag behöver städa i mitt pysselrum, men tänker istället att det är ett kreativt kaos.

Jag fick en otroligt fin present av en vän i form av bl.a. fina papper och det triggade igång ett flow av sällan skådat slag.

En mobilbild på några av kvällens kort. Bättre bilder kommer när mottagarna fått sina kort 🙂

Trevlig helg!

20110604-002517.jpg

Ett svar till “Kreativt kaos

  1. Ingrid - Inola 15 juni, 2011 kl. 09:00

    Tack snälla du för alla gulliga kommentarer i min blogg, det gör mig mycket glad! ”Kreativt kaos” är väl vad de flesta av oss pysslare har omkring oss. Ska göra en rejäl städning av mitt eget skrivbord idag, men ordningen brukar inte vara långvarig … 😉

Kommentera

