handmade by mallan

handmade cards by mallan

Pastell och fjärilar

Ett vårligt kort som en liten tjej ska få på sin andra födelsedag. Pastelligt, blommigt och med fjärilar.


Vitt cs som bas, mönstrat papper som får en vit ram av kortet i kanterna. (Kortet ville inte stå upprätt, så tangenterna fick hjälpa till att hålla fast kortet)

3 svar till “Pastell och fjärilar

  1. Ingrid - Inola 13 mars, 2011 kl. 10:27

    Tack för att du så ofta tar dig tid att kommentera i min blogg, det gör mig mycket glad! Jag gillar enkelheten i dina kort – less is more! Ha en fin söndag!

  2. Maria 13 mars, 2011 kl. 14:53

    Jag förstår PRECIS vad du menar och det kan jag se i dina kort. Härligt våriga färger. Får skärpa mig;-)

  3. Therese 14 mars, 2011 kl. 12:44

    Supersött ♥
    Kram

Kommentera

