handmade by mallan

handmade cards by mallan

Blommigt

Ett blommigt kort till en vän som fyllde år förra veckan.

Kortet är ljust grönt, ovanpå det blommiga pappret och sedan en brun blomma.


Kortet fotat med svart bakgrund om det gröna kortet kanske syns bättre.


Jag stansade ut en blomma i brunt papper som jag satte fast med distanskudde.

3 svar till “Blommigt

  1. Maria 24 januari, 2011 kl. 09:39

    Kul att du kikade in till mig! Kortet till Noah gillar jag och det med de runda figurerna på.

  2. Therese 24 januari, 2011 kl. 18:04

    Härligt vårigt kort! Och kortet i inlägget under är bara så häftigt!
    Tack för alla snälla kommentarer hos mig ♥
    Kram

  3. Ulrika Karlsson 14 november, 2013 kl. 21:51

    Hej! Den blomman som du stämplat med, bl.a med turkos stämpeldyna, vart har du köpt den stämpeln?? Håller på att leta ihjäl mig efter stämplar med enkla blommor på….
    Snälla skriv ett svar till mig! ukarlsson@hotmail.com

Kommentera

