handmade by mallan

handmade cards by mallan

Prickigt grattiskort


Ett lila kort, prickigt papper i olika pastellfärger, båda har rundade hörn. Sedan har jag stämplat ”Grattis!” och blomman med svart stämpelfärg på vitt papper (kallas det vellum tro?). Det vita lite genomskinliga pappret har jag satt fast med vita fotohörn.

Ett svar till “Prickigt grattiskort

  1. Ulrika Karlsson 14 november, 2013 kl. 21:53

    Hej! Nu skriver jag igen för det är denna blomman jag menar… vart har du köpt den stämpeln??? Jag letar ihjäl mig efter stämplar med enkla blommor…
    Snälla skriv ett svar till mig!! Mvh Ulrika i Halmstad ukarlsson@hotmail.com

Kommentera

