handmade by mallan

handmade cards by mallan

Julkortsverkstad

Nu pågår det julkortsverkstad för fullt. Fick kramp i handen när jag klippte ut 60 snögubbar härom kvällen. Men det blir bra, än är jag nöjd!

Nu ska jag skära och vika kort av cardstock. Sedan ska jag stämpla julhälsning inuti och montera ihop. Gör det lite mer på ”löpande band” i år. Tiden räcker inte till och jag vill ändå göra egna kort. Får se hur många det blir men 30 hoppas jag på att få ihop iaf.

3 svar till “Julkortsverkstad

  1. Therese 6 november, 2010 kl. 08:23

    Wow det var en del snögubbar det!
    Massa kramar

  2. Nilma 6 november, 2010 kl. 10:26

    Känner igen mig lite! Började med julkortsmakeriet igår och det var kanske lite sent.. det känns stressigt nu kan jag säga! Det var ett gäng snögubbar du hade där 😉

  3. Tesa/Therese 7 november, 2010 kl. 22:35

    Klippt ut 60 snögubbar, wow!! Imponerad! Tack! Kul att gillade idén med embossingfoldern:)
    Ha en bra start på veckan.
    Kram Tesa

Kommentera

