handmade by mallan

handmade cards by mallan

Bröllopsdag

Jag fick en beställning på ett kort till ett brudpar. Såhär blev det.


Framsidan blev vitt kort med grönt papper från Inkido. På pappret stämplade jag ett brudpar i svart färg.


Ett utstansat hjärta på framsidan där ordet ”kärlek” hänger med från pappret till hjärtat.


Inuti stämplade och embossade jag ett hjärta i silver…


…samt ordet ”Grattis!” Långt ner på pappret lyser två ringar igenom pappret. De är stämplade i svart på baksidan av kortet.

Ett svar till “Bröllopsdag

  1. Annah 10 juli, 2010 kl. 05:02

    Vilka underbara kort. Vart köper du papper till korten, alltså exempelvis ugglorna på senaste inlägget? Jag tänkte att det kanske är nåt jag kan använda i mina prylhyllor 😉

Kommentera

