handmade by mallan

handmade cards by mallan

Rosa med glitter

En liten tjej som fyllde tre år älskar just nu rosa och glitter.

Framsidan på kortet. Vit bas och sedan det mänstrade pappret utklippt så att det lämnar en vit ram. Jag färgade in ramen med rosa stämpelfärg så att det inte blev så skarpa konturer. Jag stansade ut namnet ”Linn” och siffran ”3” i rosa cardstock.


Inuti kortet stämplade jag en muffin och ordet ”grattis”. Det blev i rosa färg som jag embossade med klar färg.


Jag tog en limpenna och strödde sedan på extra embossing med glitter på vissa detaljer.

Kommentera

